oferte jolie salon

Promotii Speciale


Frumusetea vine din interior , insa aspectul exterior , iti garanteaza starea de bine si succesul !

Profita de cele trei oferte ale acestei luni !!!!
 

32 sedinte remodelare corporala si relaxare - 450 lei

30 sedinte remodelare corporala si relaxare - 300 lei

3 sedinte tratament facial Summer New Skin - 280 lei

 

 

Deseori se spune ca frumusetea vine din interior, ca tine de atitudine, depinde de personalitate, de caracter…
Noi spunem ca depinde de tine. De cat de mult iti doresti sa te simti bine. Sa arati bine. Pentru ca tu esti oglinda propriilor tale stari.
Tratamentele corporale te ajuta sa slabesti armonios. Combinate cu un regim de viata sanatos, aceste tratamente au un efect miraculos ajutand la detoxifierea organismului. 

Distributie Aparate Remodelare Corporala
oferte jolie salon

Program

Luni-Vineri

10.00 - 19.00

Sambata

10.00 - 14.00

oferte jolie salon

Newsletter

Reducerea consumului de zahar

Reducerea consumului de zahar - inlocuitori pentru zahar

Zaharul strica dintii! - este o fraza pe care o auzi foarte des inca din copilarie.

Stim cu toatele ca un Big Mac de exemplu, se va aseza fix pe coapsele si pe burtica noastra dupa ce il vom manca dar ne gandim mai putin ca la fel pot face si un pahar de Cola, un baton de cereale "sanatos" sau un castron de cereale asa-zise "fitness".
Desi excesul de grasimi din alimentatie este cel care duce la cresterea in greutate si astfel la obezitate, zaharul (cunoscut si ca otrava alba pentru ca are o sumedenie de efecte nocive asupra sanatatii) se dovedeste a fi un factor la fel puternic in influentarea greutatii corporale si il gasim ascuns in aproape orice mancam, fie dulce fie sarat ...

Zaharul are o valoare nutritionala scazuta insa este un bun furnizor de energie, avand multe calorii - 400kcal la 100 g de zahar - de aceea daca mananci intr-o zi un baton de ciocolata si o punga de chipsuri sa zicem ... simti ca ai deja toata energia necesara pentru ziua respectiva, fara a mai manca si alte alimente.

Nutritionistii spun ca energia data organismului nostru de consumul de zahar nu ar trebui sa depaseasca 10% din aportul energetic total dintr-o zi.

Tot nutritionistii spun ca pentru o persoana de talie medie, care are nevoie de 2000 de calorii pe zi pentru a se mentine in forma, consumul de zahar nu trebuie sa depaseasca 50 de grame pe zi, adica un baton de ciocolata Snickers si un bol mic de fulgi de porumb, de exemplu :)

Mai mult decat atat, 75% din aportul de energie adus organismului nostru provine din alimentele semi-preparate si dulciurile pe care ne-am cam obisnuit sa le cumparam din magazine si care contin doze de zahar destul de mari, deci este important sa reducem consumul de zahar.

Cum putem reduce consumul de zahar?


Raspunsul cel mai simplu ar fi sa evitam alimentele procesate si dulciurile dar exista si o serie de trucuri de care te poti folosi pentru a inlocui zaharul in alimentatie si iata in continuare care sunt acestea:

Inlocuitori pentru zahar: mierea


Cea mai naturala alegere atunci cand vine vorba de indulcitori este mierea desi are un continut caloric la fel de mare ca si zaharul.
Avand totusi un gust mult mai dulce si o aroma mai puternica, nu vei mai fi tentata sa o consumi in cantitati la fel de mari ca in cazul zaharului asa ca ... pentru o dieta, poate fi o alegere buna.

Mai mult decat atat, mierea este si mai putin prelucrata decat zaharul si contine compusi despre care s-a descoperit ca actioneaza ca antioxidanti. In India se considera ca mierea este un adevarat elixir al tineretii vesnice.

Inlocuitori pentru zahar: indulcitorii artificiali


Indulcitorii artificiali sunt de fapt niste substante chimice care dau alimentelor un gust dulce fara a aduce si un aport suplimentar de calorii organismului, pentru ca au un gust mai intens decat zaharul fiind astfel suficienta o cantitate mica de indulcitor pentru a obtine acelasi rezultat.

Produsele alimentare ce contin indulcitori artificiali au mai putine calorii decat cele ce contin zahar, acesta fiind si motivul pentru care sunt recomandate in timpul dietelor de slabire sau pur si simplu pentru mentinerea greutatii corporale.

Daca alegi sa inlocuiesti zaharul cu indulcitori artificiali, atunci e important sa stii ca se recomanda sa nu depasesti doza zilnica admisa* pentru a nu iti afecta sanatatea:

  • daca alegi sa folosesti Aspartam, atunci doza zilnica nu trebuie sa depaseasca 50mg/kg (acest indulcitor NU se foloseste la gatit!);
  • daca alegi Zaharina, doza zilnica recomandata este de 5mg/kg;
  • in cazul Acesulfam K (E 950), doza zilnica admisa este 15mg/kg;
  • pentru Sucraloza (E 955), doza este de 5mg/kg.
    * dozele indicate mai sus sunt valabile pentru o persoana de statura normala, care nu cantareste mai mult de 68 kg
    Ultimele 3 din lista pot fi utilizate si la gatit.

Inlocuitori pentru zahar: nectarul de agave


Mai dulce decat mierea, acest nectar obtinut din planta agave folosita si pentru celebra bautura tequila, este o alternativa vegetariana la clasica miere, fiind foarte folosita in regimul vegan.

Beneficiul sau major este faptul ca se digera mai greu, ceea ce inseamna ca nu vei simti lipsa zaharului prea repede dupa masa si fiind si mai dulce decat zaharul, il vei consuma in cantitati mai reduse.

Inlocuitori pentru zahar: fructele


Desi fructele au un continut ridicat de zahar, consumul lor iti aduce si multe alte beneficii: vitamine, antioxidanti, etc.

Un piure de fructe dulci de exemplu, poate fi folosit in diverse feluri de mancare pentru a le indulci. O branza proaspata de vaci sau un iaurt pot fi de asemenea indulcite cu fructe, pentru a fi consumate ca desert.

Inlocuitori pentru zahar: siropul de artar


Facut din seva de artar, siropul de artar contine mai putine calorii decat mierea iar datorita gustului sau intens, poate fi consumat in cantitati mai reduse.

Atunci cand este extras din copac, gustul dulce nu este prea intens insa odata fiert pana ce capata o culoare usor caramelizata ... se transforma intr-un sirop delicios, mult mai hranitor decat zaharul sau mierea ce contine zinc, mangan si calciu.

In alimente mai poti gasi indulcitori naturali sau artificiali, cum sunt: zahar brun, zahar nerafinat, zahar invertit, dextroza, fructoza, sirop concentrat de fructe, glucoza, maltaza, melasa, lactoza, sirop de malt, sucroza (sau zaharoza), sirop de porumb cu un continut inalt de fructoza (HFC), etc.